Het concept van Sens InstoRetail bestaat uit een verregaande doorvoering van specialisatie en het bundelen van expertise. Door een 'One Stop Shopping' concept waarbij letterlijk alle diensten op het gebied van in- en outstore communicatie via één aanspeelpunt geleverd kunnen worden, onstond een uniek bedrijf dat op gebied van kennis, ervaring, kwaliteit en flexibiliteit zijn weerga niet kent.
Met de ambitie van het 'One Stop Shopping' concept is de Sens Group ontstaan. Een overkoepelend en landelijk werkende organisatie met daaronder drie op deelspecialisme georiënteerde bedrijven. Sens InstoRetail is daar met het speerpunt 'winkel- en productpresentaties één van. Net als Ketelaars Reklame* en Budra* claimen wij een uniek segment. Samen vormen we het volledige spectrum dat alle vormen van in- en outstore cummunicatie van idee tot en met de uitvoering op een optimale wijze levert.
* Budra is gespecialiseerd in metalen displays. Ketelaars Reklame munt uit in de bedrukking van grootformaat printing en autoreclames.
De kracht van Sens InstoRetail zit in de vierkante centimeter, want we hoeven u niet te vertellen hoe kostbaar schapruimte is. Iedere centimeter moet optimaal benut worden en het liefst op een wijze waarop u de regisseur over het omzetbeleid blijft. Deze 'schapmanagement systemen' worden in huis gerealiseerd en zijn per winkel of winkelformule, binnen de gestelde huisstijlnormen en merkkaders uniek. Een dergelijk schappenplan van Sens InstoRetail kan van grote invloed zijn op de doorstroom en positieve winstbijdrage van vele producten.